Johnny de Mol wordt het gezicht van Chivas Regal!

Voor deze whisky woensdag zoomen we even in op een heerlijke blend: Chivas Regal. Johnny de Mol is het gezicht van de nieuwe campagne ‘Success is a blend’ van Chivas Regal geworden. Hij is namelijk, naast het feit dat Chivas zijn favoriete whisky is, voornamelijk een voorstander van het merk omdat zij maatschappelijk ondernemerschap hoog in het vaandel hebben staan. Chivas heeft op zijn beurt voor Johnny de Mol als het gezicht gekozen vanwege zijn verschillende kwaliteiten die hem een succesvolle blend maken, net als de whisky van Chivas. Want zij geloven dat ieders unieke blend van karakteristieken en kwaliteiten maakt wie je bent.

Waar kun je Chivas Regal drinken?

Je kan op veel plekken Chivas Regal drinken en wij sommen er een aantal voor je op waar je kan genieten van een Chivas Regal. In deze top restaurants wordt de Chivas Regal ook weer goed ‘geblend’ met weer ándere ingrediënten. Probeer ze zelf bij:

1) Rosalia’s Menagerie, Kloveniersburgwal 20, www.rosalias.amsterdam
Probeer hier de ‘Nostrum Emporium’ with Chivas Regal 12.

Rosalia’s Menagerie is een cocktailbar in het centrum van Amsterdam, dat de rijke Nederlandse geschiedenis in handel, distillatie en innovatie terug laat komen.

Rosalia´s-2
Bron: https://www.horecatrends.com

2) Bluespoon Bar, Prinsengracht 587, www.bluespoon-restaurant.nl
Probeer hier ‘The Life We Share’ met Chivas Regal 18.

De Bluespoon bar is een van de meest toegankelijke en creatieve hotelbars van Amsterdam. Wat je verder moet weten is dat het interieur van het Andaz Hotel is ontworpen door Marcel Wanders. Heel classy maar ook heel creatief dus!

Bluespoon-cocktails-manisfaction

3) The Tailor, Dam 9, www.barthetailor.com
Probeer hier ‘The Berber’s Kiss’ met Chivas Regal Extra.

Je vindt deze bar in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. Hier wordt het ambacht van Krasnapolsky geëerd door op maat gemaakte cocktails te serveren in een bijpassend interieur en menu

The Tailor Amsterdam Manisfaction

Chivas Venture 2019

Verder organiseert Chivas al jaren de Chivas Venture, een competitie voor social entrepreneurs – toevallig is de finale net geweest in Amsterdam afgelopen donderdag 9 mei. De startup Xilinat is er vandoor gegaan met de eerste prijs van welgeteld 1 miljoen dollar. Xilinat transformeert landbouwafval tot een suikervervanger door een biotechnologisch, natuurlijk en gepatenteerd proces om het verbranden van afval te voorkomen en een gezond alternatief te bieden voor de bestrijding van obesitas en diabetes. Het bedrijf koopt landbouwafval van kleinschalige boeren en transformeert het in een natuurlijke zoetstof, die er hetzelfde uitziet en smaakt als suiker. Hoe gaaf is dat!  Maar nu even genoeg over Chivas Venture, waarom Johnny?

Waarom Johnny de Mol?

Johnny de Mol was al op jonge leeftijd bekend met de mediawereld. Hij is uiteraard de zoon van de wel bekende tv-producent John de Mol Jr. en zangeres Willeke Alberti. Hij heeft in verschillende tv-series, films en theatervoorstellingen gespeeld.  Naast acteren houdt Johnny erg van muziek en treedt nog op als nationale en internationale DJ. Hij presenteert ook een aantal zeer bekende shows, zoals ‘Wie de Mol?’, ‘Down met Johnny’ en ‘SynDroom’. Johnny is erg begaan met de samenleving en hij doet waar hij zich goed bij voelt. Een eigen karakter met veel kwaliteiten waar Chivas Regal zich graag aan zou willen binden voor deze nieuwe campagne. Een perfecte match dus!

Geniet maar drink met mate(n).

Previous ArticleNext Article